000 01106nrm a2200217 i 4500
997 0 0 _e2
008 250915s2025 sp ||||| |||| ||| ||spa d
020 _a615402028325
080 _a79
080 _aXOGO DE MESA
245 _aLAS INMORTALES
_b: mujeres que cambian el mundo
_c/ Varios autores
250 _a
260 _aVigo
_b: CEO ABERTO
_c, 2025
300 _aXogo de cartas
_b: contén 75 cartas: 70 de grandes científicas e as súas biografías e 5 con accións. 1 dado e 8 peóns de diferente cor
_c; 15x20 cm
_e+ as cartas conteñen códigos QR
490 _aLas inmortales
_v; 1
500 _aVocabulario e experimentación.
505 _aDe 2 a 8 xogadores. A partir de 8 anos.
520 3 _aDous xogos en 1. "Las inmortales" A cada científica lle corresponden 7 cartas, unha coa súa imaxe e seis cos datos sobre a súa vida e as súas aportacións. "Cienceando" Xógase co reverso das cartas. É tipo o xogo da oca no que se deben realizar pequenos experimentos para avanzar.
650 _aCiencias
_xGrandes mulleres científicas
_9307524
856 _uhttps://lasinmortales.es/